23 листопада 2016 року в Тарасівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів був проведений районний семінар учителів мови національних меншин та зарубіжної літератури з проблеми «Використання новітніх педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури». До уваги учителів зарубіжної літератури урок-суд у 9 класі «Трагічний конфлікт Фауст — Мефістофель», що провела Сірко Алла Григорівна, учитель зарубіжної літератури закладу.
Рекомендації районного семінару учителів
мови національних меншин та зарубіжної літератури
Листопад, 2016
Учителям зарубіжної літератури демонструвати на уроках різні види презентацій: презі, скрайбінг; створювати міні відеоролики до біографій письменників та програмових книжок, поєднувати читання ліричних творів із музикою (у вигляді пісень на слова поетів або як ілюстрацію до літературного явища, значно рідше – як супровід), за можливості - демонструвати фрагменти фільмів.
Використовувати на останньому, підсумковому уроці або на показовому якісний
буктрейлер, у якому підбірка кадрів відповідає задуму автора, а мелодія лише
підкреслює основний мотив.
У центрі уваги уроку літератури повинен бути текст, а не його огляд чи вчительська або літературознавча інтерпретація, комп’ютер використовувати лише тоді, коли це виправдано і щось додає нове до вивчення літератури. Особистість дитини виховувати, формувати виключно лише на емоціях, адже книжка є альфою й омегою всякого знання, початком початків усякої науки.
Залучати школярів до читання, підвищуючи їх компетентнісні характеристики.
Використовувати ілюстративний матеріал для налаштування учнів на глибоке і детальне розуміння художнього тексту.
Порівнювати твори живопису з художніми творами на уроках літератури задля підвищення інтересу дітей до твору, що вивчається.
Висвітлювати літературні теми через зв'язок із світовим мистецьким процесом.
|